پربازدید ترین ها

رگولاتوری برای ورود به پلتفرم ها به فروش ناعادلانه جریمه می کند

نوشته Kang Yoon-seung

SEJONG، 1 نوامبر (یونهاپ) -- تنظیم کننده ضد انحصار کره در روز سه شنبه جریمه 2.
5 وون (1751 دلار آمریکا) را جریمه کرد.
p>

بر اساس دادگاه (FTC)، Booking.
com و Agoda، که در ایالات متحده آمریکا را بر عهده گرفتند، به این ترتیب پلتفرم‌ها بر اساس نتایج طبقه‌بندی شده و مشتریان را از معامله مطلع کردند.

رزرواسیون.
.
com نیز یک لوگوی "شست بالا" است که به کاربران اطلاع رسانی می کند.
عبارات آگودا، به عنوان مثال "برنامه آگودا" "آگودا اکسپرس"، توضیحات هتل ها را با چه حالتی به خوبی تبلیغ می کرد.

تنظیم کننده "فریب می داد"، بدون هیچ تمایزی، مشتریان را به این باور رساند که کسب و کارهای کوچک در این زمینه هستند.
خدمات و امکانات آنها.

FTC گفت: «با داشتن آژانس‌های آنلاین بر روی محصولاتی که تبلیغ می‌کنند، تصمیم‌گیری‌های مربوط به کمد آب مشتریان بر اساس مکان‌های شغلی ترجیحی و قیمت آنها است.

colin@yna.
co.
kr
(END)