پربازدید ترین ها

بازسازی ساختمان پایتخت | بازسازی منزل -- فوق العاده

بازسازی ساختمان در ترکیه

بازسازی ساختمان در رشت

بازسازی ساختمان در مشهد

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی

برای بازسازی ساختمان

نمونه قرارداد بازسازی ساختمان با مصالح

بازسازی نمای بیرونی ساختمان

نمونه قرارداد بازسازی ساختمان به صورت درصدی

نمونه قرارداد بازسازی ساختمان بدون مصالح

بازسازی بیرون ساختمان

بازاریابی بازسازی ساختمان

بیمه بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان بازی

خدمات بازسازی ساختمان در تهران

خدمات بازسازی ساختمان کاسیان

بازسازی نمای خارجی ساختمان

بازسازی ساختمان حرفه ای

بازسازی ساختمان چیست

بازسازی ساختمان در یزد

بازسازی ساختمان یعنی چه

صنعت بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان در صادقیه

اصطلاحات بازسازی ساختمان

اجرت بازسازی ساختمان

اصول بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان به انگلیسی

بازسازی ساختمان اموزش

بازسازی ساختمان اهواز

بازسازی ساختمان ارزان

بازسازی ساختمان از صفر تا صد

بازسازی ساختمان اصفهان

هزینه بازسازی ساختمان قدیمی

بازسازی نمای ساختمان های قدیمی

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا

شرکت بازسازی ساختمان هیراد کو

بازسازی ساختمان بازسازی منزل خانه سعادت آباد (قبل)

بازسازی ساختمان پایتخت | بازسازی منزل -- فوق العاده

در ادامه به بررسی مراحل بازسازی خانه های ویلایی قدیمی می پردازیم:

ابتدا باید از مسکن خود با دقت بازدید کنید و جمعناتمام قسم های آن را مورد بررسی قرار داده و بخش هایی که نیاز به بازسازی دارند را با دقت یادداشت نمایید. سپس باید آشکار کنید که هر یک از قسمت های یادداشت شده نیاز به چه سنخ بازسازی از نظر زیرساختی و یا دکوراسیون دارند.

اگر از نظر بودجه دارای محدودیت هستید، پس باید اولویت های خود را مشخص کنید و موارد حیاتی را مورد بازسازی قرار دهید و در آینده به بازسازی سایر پاره ها بپردازید. پس از این کارف باید هزینه های لازم به‌سبب تهیه مصالح، دستمزد کارگران، پیمانکار و سایر اوضاع برآورد کنید.

پس از انجام کارهای گفته شده باید با پیمانکار متخصص و ماهری در این باره مشاوره کنید و انتظارات، تغییرات مدنظر و میزان وجه خود را با  او در مرکز بگذارید. پیمانکار پس از ملاحظه خانه و با توجه به اوضاع گفته شده میزان دقیق هزینه ها را مشخص می نماید و در قیافه تایید، قراردادی بین دوطرف دایر می گردد. در صورتی که بازسازی خانه ویلایی قدیمی همراه با تغییراتی باشد که کاربری بخش هایی از خانه را به کل تغییر دهد و یا جزء قسمت های ممنوعه باشد، باید نسبت به گرفتن مجوز رفتار شود.

بازسازی ساختمان مجوز شهرداری | مناسب ترین بازسازی ساختمان -

روش دوم: در ساختمان هایی که از نظر جا در نزدیکی دیوار برشی در مضیقه هستند مانند دیوار جوانب آسانسور، جهت تقویت یک طرف دیوار با ورق فولادی که به وسیله بلتهایی به بتن جدار فیکس شده کاملا پوشانده می شود. نمونه این نوع تقویت در یک ساختمان 8 طبقه در آمریکا انجام شده است.

روش سوم: پر عمل کردن فضاهای خالی در جدار موجود. البته این در صورتی امکان پذیر است که بستن درها و پنجره های حاضر زیانی به عملکرد ساختمان وارد نکند. اتصالات قطعات پر کننده با جدار حی به وسیله میلگرد وصل تامین می شود.

در احداث دیوارهای برشی جدید، با مداقه به ایجاد امتداد در یک طرف دیوار، مشکل تقویت فوندانسیون و مهار آن پیش می آید. وقتی دیوار مزبور در خارج ساختمان ایجاد گردد، چون از بارهای عمودی ساختمان نمی توان استفاده کرد این مشکل حادتر است. برای مهار فوندانسیون ها در چنین حالتی می توان از شماله یا فوندانسیون های عمیق استفاده کرد.

پروانه بازسازی ساختمان | ارزانترین همه چیزهایی که باید دربارۀ بازسازی ساختمان ها بدانید. -

می‌توان گفت که نوسازی به نوعی نقطۀ مقابل بازسازی است. به بازسازی تام و همه جانبۀ ساختمان‌ها و خانه‌ها، نوسازی گفته می‌شود. در فرایند نوسازی، ساختمان‌ها هم تغییرات ظاهری و هم تغییرات باطنی خواهند داشت. معمولاً نمای داخلی و بیرونی، تأسیسات و… در نوسازی تغییر خواهند کرد. ولی نشان از نوسازی ساختمان چیست؟  تبدیل یک ساختمان اسقاط و قدیمی به بنایی زیبا، مدرن و نو.

در میان عموم مردم اغلب وقتی صحبت از بازسازی خانه می‌شود، منظور همان نوسازی ساختمان‌هاست.

همان طور که گفته شد، دربایست است که شما در ابتدا هدف خود از بازسازی را مشخص کنید. در مرحلۀ بعد نیز واجب است که بودجه‌ای را به‌خاطر آمدن به این اهداف در نظر بگیرید. بعد از انجام این کارها، وقت اوان بازسازی است. فرایند حقیقی بازسازی به طور بسیار دو بخش دارد:

این بخش شامل اقداماتی مثل تطور یا تعمیر بخش‌های اصلی مثل تأسیسات برق، لول کشی‌ها و… می‌شود. در بازسازی‌ها توجه به این بخش ضروری‌تر و در اولویت است. زیرا این بخش‌ها هستند که نیازهای اصلی شما را در زندگی روزمره برآورده می‌کنند.

بازسازی ساختمان