هفته لندن در آخر هفته ادامه داشت و درهای دور از دسترس اکنون الیزابت دوم است.
از برندهای شرکت کننده در عزاداری 10 روزه دیه خواسته شده بود.
BFC از طراحان خواسته است که تصاویر را تا مطابق با و از طراحی متوازن کننده رویدادهای غیر ضروری، با چه نام احزاب.
TheIndustry.
fashion در کتواکها و ویترینهایی که پوشش لندن ما را به خود اختصاص داده بود، نگاهی میاندازد.
سیمون روشا
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 33%;
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
سوتی SS23 سیمونه روشا که با چه حالتی توصیف شده است که «احساس را مهار میکند»، احساسات خشم و پشیمانی را در طبیعت نشان میدهد.
omnibus با آرایهبندی و دیزیهای پولکزیستی، نسبتهای ساختهشده و مختلشده را ارائه میدهد.
کت های گل لاله لحافی و یونیفرم های وحشیانه و باز کردن زیپ و آنچه در زیر آن است - احساسات.
مولی گدارد
#گالری-2 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-2 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 33%;
}
#gallery-2 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-2 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
مولی گدارد کتاب تجارت را اینگونه توصیف میکند که چگونه «فرش قرمز قبل از اینترنت» میشود.
پیشکش پیاکولار ما را به چرخش و - معمولی و آرام می برد.
و و ژست گرفتن کوتاه، کسانی که به نظر سرگرم کننده بودند.
چارلز جیمز به طور متناوب در این مجموعه خدمت کرده است، گودارد می گوید: "او تلاش کرد تا خلقت را به بدن شکل دهد".
نسبتهای متغیری که متوفی در این فصل تبدیل شد، افراطهای آنها را میسازد، با استفاده از ویژگیها و اجازه دادن به کار.
سوزان نیش
#گالری-3 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-3 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 33%;
}
#gallery-3 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-3 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
در این فصل، سوزان در اوایل کار دستیهای لباس را میسازد.
چاپهای انتزاعی روی و «گلهای هوا» کار میشوند، که با توجه به دوخت پارچهها با استفاده از نوارها و پرهیز از برشها.
و همه میسازد از یک توالی سکه از لباسهای چیندار استفاده میکند، که هم از خلاقیتهای نامتناسب و هم درزها استفاده میکند.
بورا آکسو
#گالری-4 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-4 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 33%;
}
#gallery-4 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-4 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
برای SS23 بورا آکسو یک منظره رویایی اشتباه ارائه میکند، بودجهای که در نتیجه مجری و هنری دارگر چگونه تصورات مارسل دزاما را با چه نامی انجام میدهند.
SS23 بین و انحراف را بررسی می کند و قطعاتی را ارائه می دهد که بین و قاطع هستند.
متناسب با مجموعه ها، و در فرآیند خلاق اکسو هستند.
SS23 چهرهها را مرکز دارگر «ویوین دختران» میبیند در حالی که قهرمانها یک خشونت هستند.
کتها، کتها و پیراهنهای دهه 1930 ازدواجی را ارائه میکنند که اکسو زیباییشناسی خشنتری دارد.
این تکههای واضح و شفاف تنها و با طراوت خود را تشکیل میدهند.
رنگ برآمدگی ژاکت مایل به آبی، کرم و صورتی است.
سریع علامت گذاری کنید
#گالری-5 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-5 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 33%;
}
#gallery-5 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-5 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
با در نظر گرفتن کلکسیون فصل چه کسی، Fast's SS23 نئونی هایی را استخراج می کند که دهه های دهه 80 را به تصویر می کشد.
تمایل به راحتی در خواسته های ژنتیکی، جسمانی بودن را تقویت می کند، ارائه گواهی مرکزی برای فرد و در آغوش گرفتن همه.
این پیشنهاد مذهبی، انجمنهای کلیشهای کلاسهای ایروبیک دهه 80 را هدایت میکند و به یک هیاهو تبدیل میشود.
ترک مشاغل ناشی از آفتاب و رها شدن به درون (.
.
.
)