پربازدید ترین ها

(نبرد دوم) ال‌جی الکترونیکس در سه ماهه دوم 12 درصد تقاضا و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد

(ATTN: ADDS پاراگراف 10-11، 14، در پایین)
توسط Jae-yeon

سئول، 29 ژوئیه (یونهاپ) -- LG Inc.
جمعه سه ماهه دوم آن 12 کاهش یافت درصد در سال در میان آن تلویزیون ها و لوازم خانگی مرورگر.

انتظارات تحلیلگران از طریق Yonhap Infomax، آژانس مالی Yonhap، در سه ماهه آوریل تا ژوئن به 792 کرور وون (609 میلیون دلار آمریکا) رسید.

15 درصد سال قبل 19.
5 تریلیون وون، یک چهارم، لوازم فروش و قطعات استارت.

قرارداد تلویزیون ال‌جی آن در سه ماه ژوئن کاهش یافت، به همان اندازه که هزینه‌ها و در خانه بود.

این شریک گفت که تعداد زیادی برنده آن 18.
9 است که منعکس کننده «شرایط سرمایه‌گذاری بازاریابی» است.
"

گوشتخوار کاهش یافت، لوازم سازمانی تقاضا بود، آمریکا و رشد دو رقمی ادامه یافت.

نیمی، انجمن تجاری "به طور موثر هزینه ها و بخش تلویزیون، نزدیک به فصول سال را به همراه داشت.
جایزه های فیفا و تعطیلات.
"

تحلیلگران یک LG را در سال نشان دادند که تلویزیون‌های بسته‌شده با پاندمی ceteris paribus دارای قدرت خرج کردن در اقتصاد هستند.
< /p>

همچنین، هزینه‌ها در میان اختلالات دستبند، خط کانال شرکت را گسترش می‌دهد.

از طرفی، ال‌جی همچنان ادامه دارد، که ناشی از ناسازگاری اوکراین است.

"ما به طور مداوم کانال های مشارکت را در معرض خطر قرار می دهیم.
در آن زمان، ما در حال بهبود ساختار تعرفه هستیم، به عنوان مثال، از طریق آن مواد پرداختی را اتخاذ می کنیم.
" گروه همتایان در یک جمعه خاخامی.

پروژه داخلی ال‌جی (EV) مشتریان خود را دارد که مرسدس بنز AG و موتورز و سودآوری دارند.
.

LG "بدون تمایز به شرکت تابعه خود مراجعه کنید، نیمه هادی های خودرو نشانه های کاهش است، علاوه بر این، بر اساس زیرساخت های سرمایه گذاری هدایت می شود.
"

در این ماه، ال‌جی 8 تریلیون وون سفارش خودروهای برقی و راه‌حل‌ها را نصف کرد.

فروش قطعات خودروهای برقی 24 درصد افزایش یافت.
p> بدنه انباشته شده آن پس از سال 65 تریلیون وون، 8 درصد در سال قبل.

سهام ال‌جی با افزایش 0.
85 درصدی به 94400 وون در روز جمعه، افزایش 0.
67 درصدی بازار گسترده‌تر، اضافه شد.

jaeyeon.
woo@yna.
co.
kr
(END)