پربازدید ترین ها

نکاتی که حتما برای انتخاب کت شلوار مناسب باید بدانید! 

، به عنوان پوششی رسمی برای آقایان محسوب می‌شود که تعیین نادرست آن می‌تواند ظاهری نامرتب از آن‌ها به نمایش بگذارد. در حالت کلی کت شلوار شایسته می‌تواند شما را فردی منظم، خوش استایل و حکماً خوش پوش علامت دهد.

این مسئله به خوبی اهمیت گزینش کت و شلوار ی مناسب اندام شما را نشان می‌دهد. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که صرفا با پرداخت پول افزون‌تر نمی‌توانید لباس زیبنده خود را خریداری کنید؛ بلکه تنگ  و گشادی و اندازه لباس اهمیت وفور در تناسب آن روی بدن شما دارد. در این نوشتار نکات اصولی دوخت، خرید و انتخاب کت شلوار مناسب را بیان می‌کنیم. در ادامه همراه ما بمانید.

موضوعاتی که در این صفحه از روچی میخوانید:

در حال شاهد مرسوم شده است که کت و شلوار ی با اندازه تنگ‌تر از حد معمول انتخاب می‌شود. ولی فراموش نکنید که در هر صورت باید کت‌وشلوار اندازه مناسبی داشته باشد و به بر روی تن بنشیند. همچنین نباید پاچه شلوار، بلندی کت، بلندی آستین و… بیش‌ازحد صراحیه و یا گشاد باشد. به همین دلیل در ادامه به تمامی این موارد استعاره می‌کنیم تا بتوانید کت‌وشلواری با اندازه و سایز دقیق و متناسب با پیکر خود داشته باشید.

بستن دستمال گردن با کت و شلوار (مدل شال گردنی)

کت و شلوار حراجی | چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول کت و شلوار مردانه) -- جذاب ترین

– کت هایی که رنگ دکمه آن ها با رنگ پارچه تفاوت زیاد دارند رسمی نیستند.

تمامی نکاتی که در فوق اعلام کردیم به‌خاطر تکریم سایز و غیره برای مردانی هست که تناسب اندام دارند کفیل درصورتی‌که در بخشی از اندامتان سنخیت ندارید نیاز هست که مواردی رو رعایت کنید که این نکات رو مقفل به اندام های متعدد به شما توضیح می دهیم.

– افراد قد بلند بهتر است از کت های 3 دکمه استفاده کنند. – بهترین انتخاب شلوار برای این افراد شلوارهای راسته هست. – این افراد بهتر است کت هایی بپوشند که اوج آن دقیقا تا میانه باسن باشد تا بدنشان را عریض‌تر نشانه دهد. – گلچین کت و شلوار با رنگ روشن انتخاب بسیار بهتری نسبت به کت و شلوار های مظلم است. – کتی که جیب نمای کوچکی دارد را انتخاب کنید تا با قرار دادن دستمال جیب در کتتان توجه دیگران را به بالاتنه جلب کنید. – سعی کنید از پارچه‌های مدل دار که مورب یا افقی هستند استفاده کنید و هرگز طرح های عمودی استفاده نکنید. – اگر می خواهید اندامتان زبر تر نگاه شود از کت های چپ و راستی 4 یا 6 دکمه استفاده کنید.

کت و شلوار بندرعباس | کت و شلوار -- سال 1400 ذغالی دخترانه | معارفه انواع مدل کت شلوار مردانه -- سال 1400

پارچه‌هایی که از بریشم خالص تهیه می‌شوند بسیار گران و کمیاب هستند. به همین دلیل باید بگوییم که در بیشتر کت و شلوار هایی که از پارچه ابریشمی تولید می‌شوند، حریر خالص به کار نرفته است. معمولاً برای تولید این کت و شلوار از پارچه‌هایی که در تولید آن 60 درصد پشم و 40 درصد پیله به کار رفته، کاربرد می‌کنند. باز در دوخت برخی از کت و شلوار های ابریشمی از ابریشم مصنوعی استفاده می‌کنند تا مخارج آن کاهش مشهود کند. از دلایل محبوبیت این سنخ پارچه می‌توان به جنس لطیف، لوکس بودن و جذابیت اوج اشاره کرد.

قماش موهر یکی از انواع قماش است که از موی بز به‌خاطر تهیه آن کاربرد می‌شود. جنس این پارچه بسیار شبیه پارچه‌های پشمی است اما میزان براقیت و درخشش آن بسیار بیشتر است. راست است که پارچه موهر حالت زبری خاصی دارد ولی به دلیل این که مقاومت بالایی دارد و به راحتی چروک نمی‌شود، افراد بسیاری به آن علاقه دارند.