پربازدید ترین ها

ساعت و زمان تقسیم سریال مرد نقره ای از شبکه آی فیلم

 

زمان پخش سینمایی مرد نقره ای

مرد نقره ای در سال ۲۰۱۹ به صورت اولین پخش در سال ۲۰۱۹ مورخ ۲۰ آوریل در کشور چین پخش شده است.

 

ساعت و روزگار تقسیم مجموعه مرد نقره ای از شبکه آی فارسی را در بقیه می خوانید.

نام یک مجموعه تلویزیونی است که نخستین بار در ماه رمضان ۱۳۹۱ از کانال شما و اندازه بعد از شبکه سوم روی منتشر گردید. در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به نویسندگی جابر قاسمعلی، کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی در مرکز اصفهان ضبط شده است. بازیگرانی که در  به ایفای نقش پرداخته‌اند : سعید نیک‌پور ، نیما شاهرخ‌شاهی ، بهاره افشاری ، پوریا پورسرخ ، محمدرضا ترابی ، امیرحسین شریفی ، فریدون سورانی ، افسانه صالحی ، حسن جویره ، جهانگیر نکویی و خلوت یوسفی نیا می باشند.  هر روز ساعت ۱۷ از کانال آی فارسی و بازپخش آن ساعت ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد می باشد.

تمامی حقوق برای وبسایت خبری محفوظ است و جابجایی مطالب تنها با ذکر سبب مجاز است.

موزیک ویدئو (مرد نقره ای) با صدای «محمد اصفهانی»

دانلود فیلم ایرانی مرد نقره ای با تمام کیفیت ها

آهنگ پایانی دانلود فیلم مرد نقره ای مرد نقره ای | کرایه ویلا و سوئیت در رامسر -- سال 1400

شهر رامسر به دلیل جایگاه جغرافیایی منحصربه‌فرد و منطقه‌ها دیدنی طبیعی، موقعیتی استثنایی و بسیار مناسب برای گذراندن تعطیلات و سفر را داراست و از همین رو، منتصر نواحی رامسر بسیار گردشگرپذیر هستند و حجم مسافر در بیشتر ایام سال در شهر بالا است. البته برخی مناطق ییلاقی رامسر همچون جواهر ده، کتالم و سادات شهر و مناطق روستایی به دلیل برخورداری از چشم‌اندازها بی‌بدیل، طرفداران تکثر دارند و به همین دلیل درخواست کرایه و ذخیره اقامتگاه در آن در مقایسه با دیگر مناطق بالاتر است. توصیه می‌کنیم چنانچه قصد سفر به رامسر را دارید، پیش از هر اقدامی، در جاباما شرایط هر اقامتگاه‌ در مناطق مختلف را بررسی کنید تا بهترین محل را برای گذران عزیمت خود برگزینید.

با اینکه رامسر یکی از شهرهای ساحلی ایران است که می‌توان به‌راحتی از فضای ساحلی آن استعمال کرد، ولیک کرایه ویلا در رامسر با استخر و لذت‌بردن از اطراف اختصاصی به‌جهت شنا، جذابیت خاص خود را دارد. خوشبختانه در رامسر، انواع ویلاهای زیبا، در داخل شهر و یا حتی در محیط‌های جنگلی و سرسبز،  دارای استخر و یا تا جکوزی هستند و می‌توان از این محیط‌های خصوصی شنا، در زمان اقامت در ویلا، استعمال کرد. کرایه بشکم رامسر با حوضه این فرصت را در اختیار مسافران می‌گذارد که افزون بر لذت‌بردن از محیط جنگلی در دل روستاهای زیبای رامسر، با شنا کردن و آب‌تنی، تنش‌های زندگی روزمره را از خود دور کنند.