Lululemon برنامههای خود، فروشگاهها و تجارت الکترونیک اسپانیا را اعلام کرده است. سرمایه گذاری و لوازم جانبی نام تجاری و زنان در نزدیکی تجارت الکترونیک اسپانیایی در آن زمان وجود دارد. در ماه سپتامبر، کارگاه بر روی مکانهای اسپانیایی مادرید و بارسلونا. این تبلیغات استراتژی Lululemon را ایجاد می کند، که شامل چهار برابر شدن سطح برند در سال 2021 در کنار سال 2026 است. سه رکن استراتژی برند، اسپانیا به ترتیب سال 2019 است. Lululemon در حال حاضر حدود 40 فروشگاه و سه سایت در سراسر اروپا شامل بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایرلند، هلند، نروژ، سوئد و سوئیس را اداره می کند. Lululemon علاوه بر این، وبسایت اتحادیه اروپا خود را سوار بر اسب کشورهای فوقالعاده میفرستد. آندره Maestrini، EVP در Lululemon، گفت: "Lululemon به عنوان نوعی که از رفاه حمایت می کند، سبک زندگی فعال و منطقی ای دارد که اسپانیا از آن لذت می برد. ما به دنبال مهمانان اسپانیایی، وب سایت و فروشگاه های خود در مادرید و بارسلونا هستیم. نوآوری دانه، تجربه مهمان، مردم به طور کلی و بورس تحصیلی کلاسیک به این ترتیب ما Lululemon جدیدترین بازار خود را پر می کند. ماه گذشته، Lululemon نتایج مالی خود را در سال 2022 منتشر کرد، 32٪ 1.2 ژیلیون پوند (1.6 میلیارد دلار).