پربازدید ترین ها

دستگاه دوخت پلاستیک

های دوخت پلاستیک در انواع دستی کوچک ، رومیزی ، ریلی خسبیده و ایستاده تولید می گردند که با توجه به صنف بسته بندی و ابعاد آن باید از مخصوص آن استفاده نمود.

دوخت پلاستیک که با نام های سیلاب پلاستیک یا دوخت حرارتی پلاستیک و یا پرس پلاستیک همان شناخته می شود جهت مقفل بندی انواع پاکت های پلاستیکی و نایلونی جهت بسته بندی انواع مواد غذایی و قطعات کوچک و ناهنجار در بسته بندی های پلاستیکی استفاده می گردد.

علوم‌شرعی کار این ها ایجاد نایره و پرس همزمان کرانه دوخت دو لایه پلاستیک به هم می باشد.

، با بیش از 10 سال تجربه فعالیت ، یکی از شرکت های ساعی در زمینه واردات ،صادرات ، بازاریابی و فروش انواع ماشین آلات پدیدآوری و بسته اسیر مواد غذایی و صنعتی در دو بهره حین تولید و ماشین آلات پایانی ( بسته زندانی ) و نیز های مدرن فروشگاهی می باشد.

160 دوخت پلاستیک و تولید نایلون دسته دار رکابی

دوخت پلاستیک پرتابل | ارزانترین فیلتر براساس قیمت: -

عوامل بسیاری در قیمت های دوخت موثر میباشد که در هنگام خرید باید به آنها تدقیق نمود . یکی از فاکتور های تاثیر گذار در قیمت مدل و نوع آن میباشد که باید با تدقیق به نیاز خود یکی از مدلهای پدالی ، ریلی ، رومیزی را گزینش کنید .

از دیگر عوامل تاثیر گذار سنخ دوخت و درازی دوخت میباشد . که نوع دوخت بصورت های خطی ، شطرنجی ، تک و یا دوخط میباشد همچنین طول دوخت ا نیز متفاوت میباشد که باید به آنها دقت کرد.

جنس بدنه ا نیز در قیمت گذاری آن موثر میباشد . متاع بدنه برخی از دستگاه دوخت پلاستیک ها استیل ، نیمه استیل ، فلزی و… میباشد.

دوخت پلاستیک در 3 مدل رومیزی ، پدالی و ریلی میباشد که هرکدام ابعاد و اندازه ها مختلفی دارند.

تعمیر دوخت پلاستیک | ارزانترین دسته: پرس پلاستیک دستی ( دوخت پلاستیک) -

های در دو نمونه ساده و کاتر دار وجود دارند. در سری کاتردار بخش کاتر (برنده) در قسمت میانی آن قرار دارد که هر کیسه نایلون را بعد از برش می زند، اما در مدل ساده فقط قوی به دوخت سر کیسه یا بسته میباشد. به‌جهت و برش انواع پلاستیک، فیلم های ترکیبی و انواع فیلم های پلاستیکی-آلومینیومی به کار می رود. این ها از عرض 15 سانت تا عرض 100 سانت موجود میباشند و همه انواع آن ها مجهز به تایمر هستند.

این ها در صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی شبیه حبوبات، آجیل، شکلات و …، سخت افزارها و رساله ها و هزارن کالا و محصول دیگر استفاده می شود. میسر ترین و ارزانترین می باشند که عموما در سوپر ها، کارگاههای کوچک و مصارف خانگی  مورد استفاده قرار می گیرند.